Emma Olsson

ONSDAG 25/9

Veckan har rullat på som vanligt. Skippade ridningen i måndags eftersom jag var tvungen att vänta på jouren i tre timmar, har nämligen fått halsfluss så äter just nu penicillin. I tisdags hände inget speciellt, sov hela dagen vaknade där vid tolv, satt uppe till klockan tre inatt och pluggade vilket gjorde att jag sov väldigt lite inatt. 
Hann med bussen imorse som jag och Louise oftast missar. Hade Kemiprov först av allt, gick väl sådär. Sedan har dagen bara rullat på. Kom hem vid halv fyra och sen kom Arvid hit. Vi kollade tv, hjälpte han med matten och sen drog han hem vid nio. Har pluggat fysik och nu sitter jag i mitt rum och ska snart sova för är så himla trött, men vi hörs imorgon! 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback