Emma Olsson

Klubbviken 2014

Dagen spenderades i Klubbviken, var hur härligt som helst

I söndags kom Erica hit, vi gjorde fruktsallad och satt för det mesta bara och pratade. Hon sov även över här.
Vi vaknade relativt sent igår, gjorde frukost, jag klippte gräset och sedan slog vi på en film som vi inte hann se klart eftersom vi skulle på middag hos Amanda klockan fem. Sen när jag kom hem gjorde jag absolut ingenting.
Idag vaknade jag väldigt tidigt, redan klockan halv åtta. 
Duschade, packade det sista och sedan tog vi båten till Klubbviken, där var vi i flera timmar och det var så skönt. Vi badade, käkade glass, solade och tog det lugnt, kändes nästan som att vara utomlands. 
Kom hem vid middagstid och sen dess har jag inte gjort något speciellt, ska byta kläder nu och sedan vara med Linnea, får se vad vi hittar på, men det blir säkert kul.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback