Emma Olsson

TISDAG 4/2

Vad har jag gjort det senaste dagarna? Jo, har faktiskt haft det jävligt jobbigt på grund av det som hänt mellan mig och Arvid.. men har även försökt göra annat, göra sådant som faktiskt får mig att må bättre, har umgåtts med mina kompisar och tänkt på annat. Det jag och Arvid hade var faktiskt jävligt bra och jag är så himla glad över att jag fått spendera den tid med honom. Men sånt här händer, och jag vet att det kommer vara svårt framöver, men till slut går det nog trots allt över, speciellt med mina fina vänner vid min sida.
Tänker prioritera mig själv först och inte alls tänka på bloggen. Det här kommer ta tid och det kommer vara jobbigt, men jag vet att jag kommer klara det.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback