Emma Olsson

5 augusti 2014

Från avskedslunchen idag då Towa fick sina presenter, som hon var totaly worth // En bild på det vi åt // En bild som beskriver hur fast jag är i Gossip Girl // Jag i min nya mysiga tröja // En sån där instagrambild med mycket gotta//
 
Har inte gjort särskilt mycket de senaste dagarna.
Har snart sett klart säsong 3 av Gossip Girl, har varit på avskedslunch med bästa tjejerna eftersom Towa redan åker på onsdag, kommer sakna henne så otroligt mycket.
Har även hunnit göra hål i tragus där jag hade hål förut, köpt nytt smink och ny tröja, haft frukttime med Erica och även hunnit spontanboka en trip till Stockholm med bruden jag nyss nämnde. Vi åker den 15e, dagen efter min födelsedag, det blir nog jättekul, gjorde mitt sommarlov så otroligt mycket roligare.
 
Nu ska jag slå på ett till avsnitt av GG, sovgott!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback