Emma Olsson

Luleå hamnfestival 9-12 Juli 2014

 Luleå Hamnfestival 9-12 Juli

Var som de flesta andra i Luleå också var, på hamnfestivalen som var i helgen.Gick tre dagar av fyra.
 
Första dagen var det inte alls tänkt att vi skulle gå, utan vi drog in till stan och tillslut hamnade vi där ändå. Tog en relativt tidig buss hem och tog sedan ett varmt bad, som vanligt.
 
På fredagen for jag till Linnea efter middagen, där en massa andra var. Vi fixade oss och allt möjligt och sedan tog  vi bussen in till stan, spenderade allt för många timmar i stan och tog sedan bussen hem till Linnea, där vi alla sov över. 
 
Vaknade dagen därpå med frukost framdukat av gulligaste Linnea, och efter den fick jag skjuts hem. 
Var inte alls sugen att gå på lördagen eftersom jag helt plötsligt blev sjuk, hade verkligen ingen röst och mådde bara allmänt dåligt, men tjurig som jag är for jag in ändå.
Tog taxi in till stan med hela familjen och Linnea, och spenderade resterande av kvällen med Linnea och en massa andra härliga människor som man stöter på där borta. 
Var en lyckad helg för min del, synd bara att jag dragit på mig världens förkylning.
Men det löser sig, precis som allt annat. 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback