Emma Olsson

Lördag 14 September

Hinner aldrig blogga under skolveckorna.
 
Har haft skola som vanligt, vilket rullar på och har även hunnit beställa hem lite saker.
Igår slutade jag efter skolfotot, vid 1 nångång. Tog bussen hem och hemma gjorde jag inget speciellt. Kollade bloggar osv. Tog bussen till stan med Elin klockan 7. Vi gick först till Big Boy och käkade och sen till max och tog en Chailatte.
Vid halv 9 kom Tina och Kornelia till stan. Vi fyra gick på bio och såg The Conjuring. Det var typ den läskigaste skräckfilmen jag sett, man hoppade till många gånger. Efter bion fick jag skjuts hem och sen gjorde jag inget speciellt. Jag somnade rätt tidigt med både smink och kläder, mysigt.
Vaknade idag klockan 10, åt frukost och allt sånt där och sen for jag med mamma och Louise till Storheden och stan, köpte lite småsaker och kom hem för någon timme sen. Har just sminkat mig och ikväll får jag se vad jag gör. Men ha det bra, Puss.
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback