Emma Olsson

Söndag 8 September

Veckan har flytit på som alla andra skolveckor. Ganska mycket plugg men det funkar. 
I fredags var jag med Sandra, Jeanette, Tina och några till. Vi gjorde inget speciellt, gick till statoil i stan osv. 
Igår var jag, mamma, pappa och Louise på stan och käkade på matmarknaden och köpte även en massa fudge, choklad och nötter. Kom hem där nångång efter 7. Fanny kom efter ett tag och ett tag efter det kom även Sandra hit. Vi kollade tv och sen lite senare drog vi alla in till stan för att kolla om det var något kul på kulturnatten, vilket det inte var så då tog vi bussen hem. Sandra drog hem och vi andra satt bara nere i källaren och snackade om massa. Sen for Fanny hem och jag somnade med kläder och smink, vilket jag har gjort hela helgen, mysigt.
Idag vaknade jag vid halv 12. Åt frukost och började städa mitt rum som nu är helt städat. Har nyss duschat och ätit och senare ikväll kommer Arvid hit. Har inte träffat han på hela helgen så det blir kul. Men vi hörs!
 
instagrambilder
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback