Emma Olsson

Söndag 1 September

Det har gått 2 skolveckor och vi har redan mycket plugg, därför hinner jag inte med att blogga.
I torsdags for hela våran klass till Sundet och sov över till på fredag. Vi körde mörkerkurragömma, snackade en massa, käkade tacos, spelade volleyboll och sånt där roligt. Lärde även känna vissa i klassen mycket bättre vilket gör skolan så mycket roligare. Är verkligen nöjd över min klass.
I fredags vaknade vi klockan 9. Städade och åt frukost och sen slutade vi. Stannade snabbt i stan med Louise, kollade runt lite, gick till Swedbank och sen tog vi bussen hem.
Kvällen och natten spenderades hos Arvid. Vi åt gurka med dipp och somnade rätt så tidigt.
Vaknade dagen därpå vid 9. Fixade oss och allt sånt där och sen gick jag hem.
Åt en god middag och sen gjorde jag inget speciellt, kollade lite serier osv.
Idag vaknade jag vid 11. Åt frukost, gick och duschade och sen lite senare kom Arvid hit. Vi satt och pluggade och sen vid middagstid for han hem. Sen dess har jag käkat och nu sitter jag och pluggar, kommer nog fortsätta med det hela kvällen.
Ni får instagrambilder nu eftersom jag skriver från min skoldator där jag inte har några bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback