Emma Olsson

TISDAG 22/10

 
 
 
Instagram
 
Har inte bloggat på ett tag som ni kanske har märkt, har varken haft lust eller tid.
Var hos Tina i helgen med Sandra, Jeanette, Tina, Louise och Klara. Vi kollade idol, åt gott och sedan sov alla över där. 
Vaknade ganska tidigt dagen efter. For hem vid tolv och gjorde sedan inge speciellt. I söndags duschade jag, pluggade lite och allt sånt där.
Igår hade jag skola som vanligt, åt lunch på Heroes med Merita och hade en väldigt rolig idrottslektion och efter vi slutat gjorde jag absolut ingenting.
Slutade halv ett idag. Gick med Maja och Jennifer på stan, vi tog sedan bussen hem, böt om och for till gymmet. Tränade i lite mer än två timmar och känner redan nu att jag knappt kommer kunna gå imorgon. Kom hem efter sex, åt middag och sen kom Arvid hit. Vi har bara tagit det lugnt osv.
Imorgon har vi engelska ''prov'', ska skriva en uppsats och sen efter skolan drar jag till gymmet igen med Jennifer och Maja. Det blir nice, ska verkligen försöka börja med träningen osv, började nyss med att inte äta onyttigt och ja, vi får ju se hur det går med det.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback