Emma Olsson

THE BOY IN THE STRIPED PYJAMAS

 
 
Läser ''The boy in the striped pyjamas'' just nu, därav rubriken.
Började dagen med att försova mig, fick alltså stressa till bussen. Skolan var väldigt seg och det var kallt som satan ute. slutade klockan fem efter både kemilabb och fysiklabb. Tog bussen hem. Väl hemma åt jag middag och somnade sedan. Sov i några timmar och vaknade just innan nio av att Arvid kom. Vi gjorde inget speciellt, kollade lite fotboll osv. Han drog hem för en timme sen och sen dess har jag läst och kollat lite bloggar. Ska fortsätta att läsa eftersom vi ska ha läst ut den imorgon, har bara några få sidor så det går snabbt, sen ska jag lägga mig eftersom jag verkligen inte får försova mig imorgon vilket jag gjorde idag. Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback