Emma Olsson

SÖNDAG 13/10

 
 
 
Skoldagarna rullade på som vanligt och i fredags slutade vi strax efter två.
Gick på stan snabbt med towa, louise och elin. Tog sedan bussen hem, duschade, fixade mig och sen klockan åtta gick jag och Louise till Tina där redan Klara, Jeanette och Sandra var. Vi kollade Fotboll och Idol, och till det åt vi en massa frukt och smält choklad. Drog hem efter tolv någongång och somnade sedan.
Igår vaknade jag vid 10. Gjorde inget speciellt tills vi käkade middag. Sen kom Arvid hit en snabbis och senare drog jag till Ellen. Vi chillade, var på gården snabbt och cyklade sedan hem till mig. Lyssnade på musik, snackade och somnade där vid tre.
Vi vaknade rätt så sent idag. Käkade frukost och sen drog hon hem. Sen dess har jag bara hunnit duscha och snart kommer Arvid hit. Det var väl allt, skriver senare.
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback