Emma Olsson

HELGEN

Slutade klockan två i fredags. Drog hem, var med Arvid, duschade, fixade mig och sen fick jag, Klara och Louise skjuts till Allstar där redan Jeanette, Sandra och Tina var. Vi käkade där och sen drog Klara hem. Vi andra for till Sandra och senare till Tina där vi alla sov över. Vaknade rätt tidigt igår. Tog bussen hem klockan tolv och sen resten av dagen gjorde jag inget speciellt, somnade före klockan tolv vilket gjorde att jag vaknade riktigt tidigt idag.
Gick och duschade, sminkade mig och sen drog jag till storheden snabbt, käkade och sen kom John hit. Vi har bara snackat, gått till statoil och tagit det lugnt, han drog nyss hem och jag ska snart gå och lägga mig, ska bara kolla klart senaste TWD avsnittet, som jag längtat!!
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback