Emma Olsson

You can feel the light start to tremble

Har inte bloggat på hur länge som helst, har inte haft någon blogglust alls, har gjort en massa annat kul.
Vad har hänt på senaste tiden då?
 
 
Skola som vanligt fast med en massa nationella. Har även fått veta att jag kom in på Natur.
Haft en och en halv veckas påsklov. Började påsklovet med att fara till Riksgränsen med Våran familj och Filips familj. Vi var där från torsdag till måndag. Vi åkte en massa slalom, chillade på i rummen, hade krig eftersom alla barn sov i ett rum osv. Det var riktigt kul där.
 
Sen har jag varit med Arvid en himla massa, och vi har även firat ett halvår tillsammans, fan vad jag älskat dig♥
Har varit i storklinten med Amanda, Louise och pappa, första åket med mina nya skidor.
Spenderade sista helgen av lovet i Arvids stuga med min familj och deras såklart, vi åkte en massa skoter, bastade, solade ute på isen, grillade och hade vädligt mysigt.
 
 
Har hunnit med en massa roliga kvällar med Sandra, Jeanette, Tina, Louise och Klara.
Sen har jag även varit i stockholm, for dit en måndag på morgonen. Shoppade osv och på Tisdagen var jag med Viktoria och såg Justin Bieber, som jag har längtat. Det var typ det bästa som hänt, fyfan vad mäktigt det var, helt jävla otroligt, ett minne för livet helt klart.
Sen förra helgen var jag i riksgränsen igen med pappa, Fredrik, Louise och William. Firade valborg där, det var nice.
Har efter det hunnit slinga mitt hår blondare också.
 
Idag har jag bara städat och rensat mitt rum. Ska lägga ut en massa bilder från senaste tiden om jag orkar, ska försöka börja blogga igen, har haft ett stort uppehåll och har tappat en massa läsare också. Men ska börja från och med nu. Ni som orkade läsa det här inlägget är guldvärda, ska fortsätta rensa, ha det bra!
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback