Emma Olsson

7 månader ♥

 
 
Fredag: Var med Arvid efter skolan. Vi var på stan, for hem och solade och sen for han hem vid 6. Jag åt middag och var med Jennifer och Louise och senare kom även Alva hit. Vi chillade på och sen sov alla här.
 
Lördag: Vi alla vaknade halv 7. Åt frukost och allt sånt och sen for jag, Alva, Jennifer, Louise och mamma till Stil och jobbade där från 8 till 2. For sen hem och packade, träffade även arvid en snabbis och sen fick jag och Louise skjuts till västmark där Jeanette har sin stuga. Där var redan Tina, Jeanette, Sandra, Markus, Axel och Jens. Emma och Hanna kom senare och for sen efter någon timme. Vi grillade, körde en massa moppe, pratade om allt möjligt, dom bastade och badade och körde även ut med deras båt. Skulle egentligen sova där vilket alla andra skulle förutom Tina, fast for sen hem vid halv 1. For hem och packade sovsaker och sen kom Arvid hit och hämtade mig. Sov hos han och vi somnade rätt tidigt. 
 
Söndag: Vaknade relativt tidigt. Sminkade mig osv och sen satt vi ute och kollade Arrow. Sen senare tog vi moppen till storheden och köpte mjukglass och sen tillbaka till han. Vi myste på som vanligt och sen vid middagstid kom mamma och hämtade mig. Käkade middag och började städa lite smått i mitt rum och sen lite senare kom Arvid hit. Vi har bara tagit det lugnt ute, hoppat studsmatta, suttit i hammocken osv. Han drog för ett tag sen och nu snackar vi skype. Ska fortsätta städa mitt rum sen som ser ut som en soptipp och sen även försöka lägga mig tidigt, vilket inte kommer gå, men man kan ju alltid försöka.
Firar även 7 månader idag med världens bästa, love you

Kommentarer

Vad använder du för smink dagligen? :)

Svar: gjort ett inlägg om det :)
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback