Emma Olsson

24 Maj

 
Igår: Slutade halv 2 men gick till slöjden och stickade klart mina vantar. Arvid kom och hämtade mig och sen drog till mig. Hann inte vara med han så länge för sen for vi till farmor och fixade våra balklänningar och käkade även där. For sen förbi mediamarkt och sen hem. Somnade ovanligt tidigt igår, kring 10, helt crazy.
 
Idag: Hade skola som vanligt, gjorde bort min redovisning, så himla skönt. Slutade vid 12, fick skjuts hem av Arvid och sen lite senare drog vi in till stan, köpte uttöjning till mitt andra öra, gjorde hål i örat, köpte torrshampo och underkläder.Kom nyss hem och nu sitter vi bara på altan och tar det lugnt, det är så jävla varmt, man dör.
Senare ikväll blir det att vara med Alva, inte varit med henne på hur länge som helst, så det ska bli kul. 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback