Emma Olsson

22 Maj

Måndag: Fick rida Tindra och det gick helt okej. Kom hem rätt sent och somnade lite efter det.
 
Tisdag: Slutade sent efter att ha spelat fotboll på idrotten. Åkte hem hit med Arvid. Vi gjorde inget speciellt, det vanliga typ. Han drog hem vid middagen och sen kom han tillbaka lite senare. Vi tog moppen till storheden och köpte en massa tjockt och sen kollade vi film med Louise. Han drog hem någongång där vid 10. Minns inte när jag somnade.
 
Idag: Slutade halv 4. Gick hem och sen for jag med pappa på elgiganten och kollade lite och sen och köpte donkenmat, var dock ''nyttig'' och åt en av deras sallader,  supergod verkligen. Sen såg jag film med mamma, pappa och Louise och sen vid 9 kom Arvid hit. Vi var ute på altanen och tog det lugnt, myste på osv. Han drog för ett tag sen, ska träna på min redovisning nu och sen snacka skype med Arvid, det blir bra det, vi hörs!
 
 
drömutseende
(har tyvärr inga bilder eftersom min mobil är sönder)

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback