Emma Olsson

14 Maj

du är bra
 
Söndag: Jag och Arvid vaknade där vid 11 någon gång. Han drog hem efter ett tag och sen efter middagen kom han hit igen. Vi kollade film med Louise och for till statoil och köpte onyttigt. Han drog väl hem lite senare.
 
Måndag: Skola som vanligt, slutade halv 3. Var med Arvid till 5, åt middag och for sen till stallet. Fick rida Tindra.
Kom hem där vid 9, glömde min mobil i stallet, kul. Snackade sen skype med Arvid ett tag och somnade där någon gång vid 12.
 
Idag: Skola som vanligt, hade muntligt svenska nationella, det gick bra faktiskt. Slutade efter vi hade haft fotboll ute på idrotten. Arvid hämtade mig och vi for hem till mig. Sen kom även mamma hem med min mobiiiiil, wie.
Vi har i allafall snackat en massa, varit med Louise, käkat onyttigt (som vanligt) och bara tagit det lugnt. Han drog hem just innan 10 och sen dess har jag inte gjort något speciellt, sitter och läser bloggar och snackar skype med min fina, ska börja lägga mig om ett tag och tagga engelska nationella imorgon, wiho. Men vi hörs! 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback