Emma Olsson

Tisdag 19 Mars

 
Minus 30 grader med dom bästa
 
 
Inlägget som skulle publiceras i söndags publicerades aldrig, vet inte varför

Lördag: Ni vet redan vad som hände på dagen. For sen till Minus 30 grader med Ebba, Jennifer, Louise, Henna och Ida. Vi kollade på Loreen, Urban Cone, Yohio, Alina Devecerski och några till. Det var verkligen jätteroligt, vi träffade även Yohios bandmedlemmar och tog foto med dom som ni ser där uppe, kramade dom och dom var verkligen jättesöta och snälla, naaw.
Efter 12 någongång gick vi till max och käkade glass och sen fick vi skjuts hem. Jag, Louise och Ebba for hit, snackade och sen fick Ebba skjuts hem. Minns inte när jag somnade men vid 3 tiden skulle jag gissa.
 
Söndag: Vaknade rätt så sent tror jag. Gjorde inget speciellt, latade på som alla andra söndagar förutom att jag var på min första fotbollsträning det här året, det gick väl hyffsat bra. Sen snackade jag bara skype med min fina och somnade där nångång.
 
Måndag: Skola som vanligt. Slutade halv 3, gick med Arvid till han. Vi myste på osv. Pappa kom och hämta mig vid 5, vi for och skulle hämta mamma men då var hennes tåg försent så fick stress byta om innan stallet. Fick rida Tindra och vi hoppade. Gick mindre bra, hon tvärstannade just innan ett hinder så jag flög ner på backen och in i hindret. Känner verkligen nu att jag har ont överallt, gör ont så fort jag ställer mig upp och går. Kom hem där vid 9, kollade Top Model Sverige och sedan duschade jag och somnade ovanligt tidigt.
 
Idag: Började skolan med Nationellaprov i Biologi. Hade tre olika delprov. Det gick sådär. Vi hade nationella fram till 1. Jag och Angelica gick hem till mig för att hämta idrottskläder men jag stannade hemma och hon for hem, hade så himla ont i huvudet och i hela kroppen sen igår så hoppade över idrotten. La mig i sängen och snackade skype, sen kom pappa hem med mat och sen dess har jag inte gjort något speciellt, dampat med Louise och kollat hockeyn som höll på ett bra tag, Luleå förlorade tillslut efter allt, skit också.
Nu ska jag kolla lita bloggar innan jag lägger mig, Godnatt.
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback