Emma Olsson

River flows in you

instagrambild
 
Har inte bloggat på ett tag.
Var på stan i Lördags med Mamma och Louise. Köpte ett par nya jeans och smink från apoteket. Sen efter det for vi på hockey och senare på kvällen kom Arvid hit. Han sov även över här och det var hur mysigt som helst. På söndag gjorde vi inget speciellt, segade på osv. 
Sen har skolveckan bara vart som vanligt.
Idag slutade vid halv 2, gick hem och mötte Tina. Var med hon och Louise och sen kom även Arvid. Vi kollade film och käkade glass. Arvid for hem vid 5 och sen klockan 6 for vi på fotbollsmöte och efter det gick jag, Tina och Louise hem.
Sen dess har jag inte gjort något speciellt, badat badkar, snackat skype vilket jag fortfarande gör osv.
Det här är en av dom sämsta dagarna på länge så ska snacka med min finaste som alltid får mig på bättre humör, ha det bra!

Kommentarer

Jag drunknar.... åååh va vackar ögon du har älskling!

Svar: naw, du har det älskling, love you!
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback