Emma Olsson

Helgen

liten macka, höhö
 
Inte bloggat något i helgen, har inte orkat.
 
Fredag: Var på skolan, det sög. Slutade vid 1, gick med Tina till Arvid. Vi chillade på, snackade, spelade cs osv. Fick skjuts hem vid middagstid. Packade och fixade mig och sen for jag med Ellen till Alva där Sofie, Julia och Alva såklart redan var. Vi käkade middag, åt tårta, åt en massa onyttigt, gick ut en sväng, snackade om allt möjligt, och hade det jättekul. Vi somnade ganska så tidigt, minns inte exakt när.
 
Lördag: Vaknade tidigt vid 10 tror jag. Åt frukost, duschade och fixade mig och efter det kom mamma, pappa och Louise och hämtade mig, vi for på barnkalas och sen hem. Mamma och pappa drog ut vid middag och jag och Louise chillade på, efter ett tag kom Fanny till oss och senare kom även Arvid. Vi gick till storheden och köpte godis, kollade tv och spelade sedan kort. Klockan 1 for Fanny hem och då satte jag, Arvid och Louise på en film. Jag somnade dock, som vanligt. Sen vid 2/3 tiden gick vi ner och la oss. 
 
Söndag: Arvid väckte mig ganska så tidigt, vi käkade frukost och sen såg vi och resten av min familj film till klockan 4. Då drog Arvid och Sen dess har jag inte gjort något speciellt, vart och handla med pappa och käkat middag. Sitter just nu i mitt rum och gör ingenting, ska gå och pröva alla slalomsaker till imorgon, eftersom vi ska till Kåbdalis med skolan.
 
 
Vet att min blogg är så tråkig och ointressant men bloggar mest för att kunna kolla tillbaka senare, så ni vet. 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback