Emma Olsson

Surprise

Dig tycker jag om, väldigt mycket
 
Arvid kom hit vid 8. Lite senare kom Jennifer min äldsta syster och hennes kille hit som en överraskning, har inte träffat dom sen Jul. Dom har nämligen bilat enda från göteborg för att överraska oss och vara här i en vecka, så himla kul. Så vi var sociala med dom och sen vid halv 11 for Arvid hem. Ligger just nu nere med louise och Jennifer. Ska tvätta bort sminket snart och sen lägga mig. Ska försöka kliva upp tidigare än vanligt imorgon och fara och gymma med Ellen, och den här gången ska jag inte försova mig. Sen efter det ska jag sova hos någon, vet dock inte vem ännu. Mamma och pappa ska tydligen bort så då måste vi sova någonstans. 
Vi hörs imorgon, Puss!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback