Emma Olsson

Motherboard

saknar min klass redan, ni är bäst
 
Minns inte när vi somnade igår. Såg iallafall en jättebra film innan vi somnade.
Vaknade idag vid 11 tiden. Sminkade mig och sen kom mamma och Louise och hämtade mig. Vi for till stan och kollade lite, köpte en present till pappa som fyller år imorgon och sen for vi på storheden och köpte hårfärg. For sen hem där morfar och farmor var. Vi firade nämligen pappa idag eftersom dom flesta jobbar imorgon.
Grattis världens bästa pappa ♥
Sen for alla hem där vid 7 och mamma färgade mitt hår. Sen var det meningen att jag och Louise skulle fara till stan och gymma men den tidigaste bussen gick inte förrän om 50 minuter så då orkade vi inte eftersom det blev så sent. Så har suttit hemma istället. Har snackat med Arvid väldigt länge och kollat runt på datorn. Ni får se en bild på mitt hår på onsdag, vill inte lägga ut någon nu för Arvid får inte se förrän han kommer hem, haha. Ska iallafall gå ner och kolla film med mamsen, papsen och Louise, och efter det ringa min bubbe innan jag går till sängs, Godnatt!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback