Emma Olsson

Gymkort

 
 
 
 
For till stan med Louise. Köpte gymkort, ett nagellack och en ögonbrynspenna. Gick runt på en massa affärer, käkade på max för sista gången på länge och for hem där vid 6. Sen dess har jag inte gjort något speciellt. Kollat efter träningsskor på nätet och klagat över mitt allt för fula hår som jag förövrigt kanske ska färga imorgon. Har även målat mina naglar, vilket gick lite mindre bra, så sitter här med ena handen målad och den andra omålad. Den här dagen har gått lite mindre bra, allt går fel och jag saknar min babe alltför mycket. Ska ringa han om ett tag och sen gå och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp klockan 9 imorgon och inviga mitt gymkort, wihoooo. 
Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback