Emma Olsson

Individual


Saknar konfan
 
Onsdag: Var på skolan, vi gjorde absolut ingenting, satt ute och solade iprincip hela tiden. Minns ärligt talat inte vad jag gjorde efter skolan , var säkert me Arvid.
 
Torsdag: Hade sovmorgon till halv 10, men jag och Louise försov oss så det blev ingen skola eftersom dom andra lektionerna var inställda. Efter skolan var jag med Arvid och Louise och vi for till storheden och köpte chips och annat tjockt. Arvid drog hem senare nångång och sen kom även Amanda och Fanny hit snabbt.
 
Fredag: Igår vaknade jag klockan 7, endast för att fara till stan med klassen och lyssna på någon tant från um som pratade i en kvart, värt ens. For hem och sov ett tag. Satt sen ute och solade jävligt länge, duschade och allt sånt där och sen senare kom Arvid hit och hämtade mig, vi for till statoil snabbt och sen till han. Jag sov även över där.
 
Idag: Vi vaknade rätt tidigt, sminkade mig osv och sen fick jag skjuts hem. Sen resten av dagen har jag varit med Amanda och Louise. Vi har solat, spelat fotboll och det vanliga. For även en snabbis på Lindex och köpte det sista till balen, så nu har jag allt, skönt. Nu sitter jag, Amanda och Louise i köket och gör ingenting, vi kanske ska hitta på något, får se. Vi hörs

 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback