Emma Olsson

Fizzy

Från balen och skolavslutningen
 
 
Söndag: Arvid kom hit senare på kvällen och vi myste på, såg film tror jag, minns inte riktigt. Han sov även här.
 
Måndag: Vi vaknade rätt så sent. Han for hem vid 2 och sen till klockan 6 gjorde jag inget speciellt. Amanda kom hit innan ridningen och så for jag, mamma, Louise, Viktoria och Amanda till stallet. Red Zara och vi hoppade. Dom hade också jättesöta och småa kattungar där som vi myste med. Kom hem just innan 9. Duschade och sen kom Arvid hit och hämtade mig och så for vi till han. Vi kollade film, käkade godis och myste på. Minns inte riktigt när vi somnade men kanske vid 3.
 
Idag: Vi vaknade vid 12. Åt frukost och sådant och sen började jag gå hem, men när jag var halvvägs så kom Arvid och skjutsade hem mig. Åt middag och sen städade jag en del av mitt rum och efter det kom Arvid hit vid 9. Vi kollade tv, myste osv. Han for nyss hem och imorgon tidigt far han till sin pappa i stockholm, kommer sakna honom♥
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla serier. Ha det bra!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback