Emma Olsson

4 Juni

♥♥♥
 
Måndag: Vaknade vanlig tid till skolan. Vi gjorde i princip ingenting, lämnade in våra datorer och sen fick vi sluta.
For hem, var med Arvid ett tag och senare började jag fixa mig inför balen som började klockan 6. Åkte dit med Tina och Louise. Det var verkligen jätte bra där, god mat, rolig dans och alla var verkligen så himla fina. Åh vad jag kommer sakna min klass, så himla mycket vi har gått igenom. Var där, fotade och hade roligt tills klockan 10 då alla for hem. Sen efter det gjorde jag inget speciellt, gick och la mig ganska tidigt.
(Ni kommer få ett inlägg senare med en massa bilder)
 
Idag: Vaknade halv 10. Snabbade mig till Leos Lekland med Tina och Louise. Vi va där med hela klassen och det var faktiskt väldigt kul. Vi lekte jaga, åt god lunch och tog det lugnt. Kom hem vid 12/1 och då var jag med Tina och Louise. Sen efter ett tag kom även Arvid hit. Vi myste på, han käkade här osv. Han for hem innan 9 nångång och sen dess har jag bara suttit vid datorn. Har kollat VD och ska nu gå upp och äta någonting. Ska försöka sova snart, godnatt!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback