Emma Olsson

Lördag 29 Juni

 
Alva kom hit igår på kvällen och lite senare kom även Arvid hit. Vi tre plus Louise kollade film och käkade chips och dipp, snackade, var ute på altanen osv. Alla sov här och vi somnade rätt så sent.
Vaknade vid 12. Åt frukost och allt sånt där. Vid 1 for Arvid hem och sen var jag med Alva och Louise. Vi hjälpte till att fixa ute och sen vid 4 for Alva hem. Jag duschade och fixade mig och sen kom Jennifer, Daniel och Daniels föräldrar hit. Vi har käkat middag med dom och nu ligger både jag och Louise i vardagsrummet och gör ingenting, alla är så tråkiga, ingen vill ju hitta på något. Det är sista natten vi kan sova ut, för vet ni vad, på måndag börjar vi sommarjobba, wihoooo vad kul. Men nu ska jag kolla lite bloggar, hörs senare. Puss
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback