Emma Olsson

Sommarjobb

 
 
♥♥♥
 
Minns inte riktigt vad jag gjorde i förrgår. Var iallafall och handlade och sen for jag och Louise och gymmade, körde mest armar och ben och for hem där vid 10/11. Duschade och somnade där vid 3. 
Vaknade igår jävligt tidigt, redan klockan halv 7. Fixade allt och for sen till sommarjobbet med Louise. Jobbade till klockan 3 och sen när jag kom hem var Arvid redan här. Vi kollade tv och sen vid middagstid for han hem. Vi käkade och sen kom han tillbaka hit och vi for till storheden. Han sov även över här och vi försökte somna tidigt men det gick inte så bra så somnade väldigt sent.
Vaknade i morse klockan 7. Åt frukost och sånt och for sen till jobbet med Louise. Jobbade till 11 och for sen hem och käkade lunch och sen for vi tillbaka klockan 12. 
Slutade för en timme sen och ligger just nu nere vid datorn med Louise. Har nyss bekräftat mitt gymnasieval, spännande. Ska snart duscha och sen käka tacos. Får se vad jag hittar på efter det, kanske bara tar det lugnt.
Vi hörs, Puss.

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback