Emma Olsson

LuleåHamnFestival + Sommarjobb

Instagrambilder
 
 
Har inte bloggat på länge.
Det beror mest på att jag sommarjobbar och då orkar jag eller hinner jag inte blogga.
Senaste veckan har jag somsagt sommarjobbat, hängt med min fina, sovit en hel del och hunnit med 3 dagar på LHF.
Nu är vi inne på sista sommarjobbsveckan, så otroligt skönt, bara 4 dagar kvar och sen får jag sova uuuut. 
Slutade klockan 3 idag. For hem och var med Louise och Arvid ett tag innan han får hem där vid 4. Käkade middag därefter och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Har hunnit sova ett tag, kollat lite bloggar och twitter och nu snackar jag skype med Arvid. Ska försöka sova tidigt ikväll, vi får dock se hur det går. Nu ska jag kolla GG, vi hörs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback