Emma Olsson

Söndag 27 Januari

 
 
Har inte bloggat sen i torsdags.
Tina sov iallafall hos oss till på fredag. Hade skola till 12 och sen for jag och Angelica in till stan, kollade massa kläder och gick sen till wayne´s och fikade, träffade även en massa tjejer från klassen så var lite sociala med dom. Angelicas mamma kom sedan och hämtade oss vid middagstid. Vi for till bergnäset och käkade på någon restaurant och sedan förbi storheden och köpte hårfärg. For till Angelica, vi färgade hennes hår som förövrigt blev jättesnyggt. Sen satt vi bara och pratade, kollade tv och sen vid 8 gick vi hem till mig, hämtade mina saker och sedan tillbaka till henne. Vi kollade film och sen sov jag även där.
 
Vi vaknade ganska tidigt. Åt frukost, fixade oss och sånt där och sedan fick jag skjuts hem. 
Var hemma ett tag, åt middag med familjen och några bekanta och tog sedan bussen till Alva vid 7. Vi snackade om allt vi missat, var ju som ett tag sen jag var med henne. Minns inte när vi somnade men vi vaknade vid 11. Åt frukost, duschade, kollade tv och blev sedan hämtad av pappa. Vi for förbi Donken påväg hem så det blev donkenkäk en söndag som denna. Arvid kom hit efter maten och vi kollade HIMYM och myste på. Han drog för 3 timmar sedan. Sen dess har jag inte gjort något alls, målat mina naglar i minst en timme och sånt där. Nu ska jag kolla Vampire Diaries och sen försöka sova, vi hörs!
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback