Emma Olsson

Skyfall

I'm not the jealous type, but what's mine is mine.
End of story.
 
I tisdags slutade jag efter 3. Drog hem, åt middag, kollade TVD och strax efter 7 for jag till gården och var där med Arvid och några fler.
 
Igår var det våran senaste dag, slutade halv 4. For hem, åt middag och somnade sedan. Vaknade vid 7 och då tog jag bussen till sporthallen och kollade Arvid innebandymatch med Johannes och Maja. Sen gick vi till Maja och var där ett tag och sen drog jag hem. 
 
Idag har vi bara haft 3 lektioner. Började med Slöjd, sen for vi alla 9or till stan och kollade på teater. Sen var det lunch, och sen språkval och matte. Gick hem med Klara och Louise i -22° grader, vi filmade även in en film påvägen hem så det tog ett tag, snacka om att vi var döda när vi kom fram. Arvid kom även hit senare och vi chillade på, kollade TV, hade krig och dom drog innan maten. Käkade tacos och sen dess har jag inte gjort något speciellt, haft fotbad, kollat en massa bloggar, nästan somnat. Nu ska jag duscha och sen lägga mig, vi hörs imorgon!
 


 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback