Emma Olsson

Let her go

åh vad gott
 
Har inte bloggat något den här veckan, har inte haft någon ork eller lust. 
Slutade halv 4 idag och då gick jag hem till Moa med hon och Maja. Vi chillade på, gick till Carlos och var där, gick hit igen allihopa medans jag, Maja och Moa lagade mat, blev fan rätt bra.
Sen gick vi över till Carlos igen och innan 9 någongång gick jag, Maja och Carlos till Ica och sen till sporthallen. 
Vädret idag har ju inte varit det bästa, hojja.
gick sen hem hit till Moa, vi tänkte gå hem till mig och hämta saker men vi orkade inte i det hära pissvädret. 
Sitter just nu i Moas säng, ska sova här inatt. Ska kolla lite bloggar och PLL med Moa, vi hörs kanske senare, annars hörs vi imorgon.
 
Blogglusten är inte på topp, därför jag bara skriver slarvigt och tråkigt, skitsamma

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback