Emma Olsson

Hurt me once and I'll kill you twice

Ååh vad jag saknar det här

Vanlig seg måndag idag. Slutade halv 3 och gick sedan hem med Louise och Viktoria. Var med Viktoria ett tag innan jag och Louise lagade middag för första gången, jag var proffs men Louise däremot behöver vi inte säga något om.. haha ne men det gick väl sådär, intressant amen jo. 
Böt om och strax efter 6 kom Viktoria och hennes mamma och hämtade mig. For till stallet där jag fick rida Måne som jag inte har ridit på jättelänge, hon var lite spänd men det gick ändå jättebra. Kom hem halv 9, duschade och sen har jag bara latat på här hemma, ska kolla twitter (vilket jag är helt besatt i nu!!) och sedan ett TVD avsnitt, vi hörs!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback