Emma Olsson

För mig är du perfekt







En resa att minnas, med världens finaste människor
(Alla bilder är inte mina, hoppas det går bra att jag lånade dom!)
 
Vanlig seg tisdag idag. Hade volleyboll på idrotten sista lektionen, typ det roligaste som finns. Slutade strax efter 3, och gick då hem, med Arvid. Vi myste på och sen for han hem bara en timme efter. Jag somnade och åt sedan middag där vid halv 8. Sen dess har jag inte gjort något speciellt, duschat, kollat twitter, kollat Top Model Sverige, kollat TVD och duktig som jag är kom jag i säng innan klockan 10, skulle somna tidigt också, det gick ju mindre bra.
Ska stänga ner datorn och försöka sova, vi hörs!
 
 Ni kan ju gärna följa mig  på twitter!! (emmaolssoon)

Kommentarer

Har Halsius skilda föräldrar?

Svar: Ja det har dom
emmamargaretaolsson.blogg.se

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback