Emma Olsson

Emotions

Standard
 
Har inte haft ork eller tiid till att blogga. Igår Efter middagstid kom Pappa och hämtade mig hos Arvid. Vi for och handlade och sen hem. Bara ett tag senare kom Maja hit, vi snackade, lyssnade på musik, fotade massa fula bilder osv och sen senare kom hennes mamma och hämtade oss och jag sov hos Maja. 
Vi vaknade halv 9, tidigaste på hela lovet. Fixade oss och var i stan före 10. Kollade massa kläder, träffade tobbe och sen tog vi bussen. Dom for hem och jag for och väckte Arvid. Vi mös på, kollade film, kollade tv, hade krig osv. Gick hem en timme före jag och Viktoria drog till stallet. Fick rida Conrad och det gick faktiskt bra trots att han va så spänd. Kom hem vid 9 tiden, sen dess har jag bara duschat, städat litegrann och kollat en massa bloggar. Ska försöka sova snart eftersom det är skola imorgon, åååh vad jobbigt. Fast det blir ändå lite skönt med någon rutin istället för att sova bort dagarna. Jullovet har gått så himla snabbt, fast bra har det varit. Men ni får ha det bra, så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback