Emma Olsson

You know you're right

 
Har inte bloggat på en vecka tror jag. Har inte haft någon lust alls, det är ju tillochmed sportlov nu också vilket betyder att jag inte kommer blogga nå mycket.
Orkar inte sitta och skriva om alla dagar. Har iallafall förövrigt tonat mitt hår rosa, Yolo liksom, nemen det sköljs ju ur snabbt så det är lugnt.
Var med Fanny och Louise igår, sen vid 10 gick vi och mötte john och sen följde dom mig en bit och sen kom Arvid och mötte mig.
Vi gick hem till han, mådde inte så bra, så vi chillade mest, kollade tv, myste på osv. 
Sov även där inatt.
Vi vaknade halv 10, jag gick och duschade, fixade mig och sånt där och sedan gick Arvid till sporthallen och jag till Maja. Var där snabbt och sen gick vi till sporthallen och kollade Arvids match, Gammelstad mot Notviken, Notviken vann med 6-5. Sen gick jag och Maja hit, nu gör vi inget speciellt, vi ska snart fara hem till mig och sen ikväll blir det hockey, Skellefteå - Luleå, det blir bra det. Sen sover även Maja hos mig mest troligt. 
Ska kolla lite bloggar nu, vi hörs!
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback