Emma Olsson

We could be homeless

för seriööös
 
For till skolan så vi var där innan 8 för då började nationella provet. Höll på med det till klockan 11 och jag tror faktiskt det gick ganska bra, eller det känns så. Sen har dagen vart som vanligt, bara haft så jävla ont i magen så jag har velat lägga mig ner på golvet och grina. Hade EV sista lektionen, jag och Angelica gjorde någon köttgrej, det blev väl helt okej. Sen gick jag hem med Angelica efter 3. Ska dra till gården ikväll med Maja, har inte gjort något på länge känns det som, har vart jättekonstig på senaste, vart helt sur, konstig, känner knappt igen mig själv..
Äsch det kommer bli bra, nu ska jag duscha och sen dra till gården, skriver senare nångång! 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback