Emma Olsson

Thrift shop

feta
seriöst, fetman kommer döda mig
 
Igår hände inget speciellt. Slutade innan 3, for hem och gjorde middag där vid 5 och sedan kom Viktoria och hennes mamma och hämtade upp mig så for vi till stallet. Fick rida Natta och det gick lite mindre bra. Kom hem just före 9 nångång och sen snackade jag skype och sånt där.
 
Idag slutade jag halv 4. Stannade dock kvar och jobbade matt med Tina och Louise. Sen gick vi hem hit och Tina drog hem efter ett tag, vid middagstid.
Sen dess har jag inte gjort något speciellt, min kväll har bestått för det mesta av en massa TVD avsnitt så nu är jag äntligen på säsong 3, ja jag är jävligt seg och efterbliven.
Har även vart en sån här jobbig dag, då man inte orkar göra något, och världens mensvärk har inte gjort saken bättre heller.
Ska forstätta snacka skype med världens bästa, vi hörs!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback