Emma Olsson

Only know you love her when you let her go

random webcam bilder
 
Nästan inget smink på första bilden, gash
Har inte bloggat sen i onsdags. Har inte hänt något speciellt.
Har varit inne hela dagen idag och städat och möblerat om mitt rum, det blev fan nice. Sen innan 8 nångång gick jag och Desse till gården, där var även Arvid, Simon, Filip och Wilhelm. Vi käkade kladdkaka, ostbollar, skrämde livet ur varandra, kollade film och chillade på. Gick hem vid halv 12. Sen dess har jag inte gjort något speciellt, ätit godis (fanfanfan,jagskafanblismalsnart,väntabara) och nu snackar jag skype med Arvid. Ska lägga mig i sängen snart, får se när jag somnar.
Imorgon ska jag iallafall vara med Arvid, det blir bra det. Men vi hörs senare!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback