Emma Olsson

Nothing like us

I fredags med Klara

Har inte bloggat något dom senaste dagarna. Har inte orkat eller haft tid.
 
I fredags slutade vi vid 11 efter nationella provet. Gick hem med Klara till henne. Vi chillade på, kollade en massa TVD avsnitt och käkade glass. For hem vid 3/4 och sen senare for jag till gården med Ellen och var där med en massa andra.
 
I lördags, alltså igår sov jag och Louise bort dagen så vi vaknade inte föränn klockan 6 då vi skulle käka. Sen kollade vi lite TVD och vid 9 tiden kom Arvid hit. Dom gick till statoil och sen kollade vi film och käkade massa tjockt. Fick även spendera natten med världens bästa. 
 
Vi somnade vid 4 någongång och sen bara 3 timmar efter så vaknade jag och kunde inte somna om. Så kollade lite tv, låg i sängen tills vid 12 då jag väckte Arvid. Vi segade, åt frukost, kollade film och han drog hem vid 3.
Sen dess har jag käkat middag, varit med Maja och bara tänkt och tänkt på en massa saker. Sånna här kvällar är bra ibland, men samtidigt så jobbiga. Nu ska jag försöka sova, skola imorgon, orkar inte..
Nattinatti

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback