Emma Olsson

4 månader idag♥

 
Arvid och Amanda sov hos oss i söndags. Vi somnade rätt så sent. 
Vaknade upp dagen därpå vid 1. Käkade frukost och sånt där och chillade på tills vid 5 då Arvid drog hem. Jag, Louise och Amanda gjorde middag och sedan följde dom med mig och Viktoria till stallet. Fick rida Conrad för fjärde gången och det gick ganska så bra. Kom hem just innan 9. Duschade och sånt där och sen friterade jag, Amanda och Louise banan och åt glass till det. Sen såg vi på film osv. Somnade vid 2 kanske.
Vet inte när vi vaknade idag. Vi har iallafall bara kollat film och käkat glass, nyttiga osv. 
Amanda for hem nyss och vet inte vad jag ska hitta på. Ligger förövrigt och kollar Top Model Sverige i älsklingens mysiga tröja, han är borta tills på söndag, saknar han redan.
Vi firar även 4 månader idag, åh vad jag älskar dig Arvid♥

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback