Emma Olsson

FREDAG 6/12

Hittade världens finaste underkläder idag ↑
Skoldagen började lugnt, kollade film på Engelskan och sen hade vi fysik och matte innan kemiprovet. Vet inte vad jag ska säga om provet, vi hade alldeles för lite tid, men tror ändå att jag klarade det. Slutade nångång vid halv tre, gick in till stan med Towa och Louise och mötte pappa där. Fixade lite grejer och sen fick jag och Louise skjuts till mammas jobb, var tänkt att vi skulle gymma och sola men han bara med solningen. For sen förbi Lindex påväg hem, där jag hittade underkläder och lite annat. Var tänkt att vi skulle ut och äta ikväll och fira Merita som fyllde 16 år i tisdags, Grattis i efterskott gumman♥, men eftersom vi kom hem så sent så hann vi inte :(  
Har istället kollat Idol och varit sur, stådat mitt rum lite och tagit ett mysigt bad. Ska fortsätta med städningen och sedan gå och lägga mig i längtan efter att få träffa Arvid imorgon, Åh vad jag har saknat honom.
 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback