Emma Olsson

höst

minns inte vad jag gjorde igår men somnade iaf där vid 1/2 kanske. Vaknade idag vid halv 7, böt om och packade allting och sen halv 8 for vi till gammelgården/kalix och spelade match mot piteå, vi vann med 3-1. 
Sen for typ alla i laget till ikea, gick runt på en massa affärer, for och åt på max osv, sen klockan 5 hade vi match mot gammelgården, vi förlorade med 4-0, men dommaren sög, den dömde bara åt dom.. fan lessss men jag tyckte vi spelade ganska bra ändå. Sen vid 8 kom vi hem, har vart borta i princip hela dagen, det har varit jävligt kul, speciellt med det bästa laget ;)
Nu sitter jag nere i köket, ska käka, duscha osv och sen går jag och lägger mig.
Men vi hörs imorgon, Puss
.
söta

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback