Emma Olsson

fall

Har inte orkat blogga nå idag eller igår. Eller jo, Jens skrev ett jättefint inlägg tidigare idag. 
Men iaf, igår efter skolan gjorde jag inget speciellt, sen vid 7 for jag till Ellen, vi drog till ip där vi träffade Arvid och Anton, vi gick omkring chillade, pratade och sen drog vi hem till Ellen, låg i hennes fettstora säng och bara pratade, hade lite krig osv. Sen vid 10 kom jag hem. Minns inte när jag somnade eller nå.
Idag var det vanlig onsdag, slutade klockan halv 4, stannade ett tag på skolan och spelade biljard, tönt som jag är.
Sen drog vi hem, käkade och sånt där och sen klockan 6 for vi till ip, matchen började klockan 7 och vi mötte BAIK, dom vann med 3-2 och det var våran sista match före barcelona. 
Har iaf duschat för ett tag sen och håller just nu på med matten, måste verkligen plugga, har matteprovet imorgon efter orienteringen.. jobbigt.
Men nu ska jag fortsätta med matten, ni får ha det bra!
Puss
.
 
 
 
 
 
 
 
Alex och Daniel idag.
Angelicas söta vovve, tagen igår!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback