Emma Olsson

brist på liv

1. Pratar du fortf. med personen du kysste senast? Ja
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Har du gråtit över en kille/tjej? Ja
4. Har du fått någon komplimang idag? Minns inte
5. Bor din mamma och pappa tillsammans? Ja
6. Är du polare med grannarna? Nej
7. Hur många förhållanden har du haft? Inget riktigt seriöst iaf
8. Gillar du någon just nu?  -
9. Senaste piercingen? Örat
10. Vart åkte du sist du reste? Ungern
11. Gay? Nej
12. Har du däckat/spytt för du druckit? Nej
13. Vad har du för telefon? Samsung galaxy s2, fast den är på lagning nu
14. Har du täckt någons hus med toapapper? hahhahahah nej
15. Vad heter din 20 kontakt i din mobil? Orkar inte kolla
16. Har du varit på stranden? nae, aldrig. Haha självklart
17. Vad är du mest rädd för? Att det ska hända mina nära nånting
18. Vem träffar du mest av dina kompisar? Tina typ
19. Hur många sms har du i din inkorg? orka kolla
20. Har du varit på ett party? everyday
21. Vilket är ditt favoritdjur? katt, hund, häst
22. Vilken är din favoritfärg? turkos, lila
23. Har du varit utomlands? ja
24. Har du sett din bästa vän naken? Hahaha
25. Vem ringde dig senast? Amanda
26. När gick du och la dig igår kväll? gick och la mig före 11 :o
27. Var är dina syskon just nu? Jennifer är i göteborg och louise är uppe tror jag
28. Vem var den senaste du kysste? - 
29. Vilken tid gick du upp imorse? 7
30. Vad ska du göra imorgon? skolan, sen vet jag inte
31. Vad står det i fjärde smset i din inkorg? orkar inte kolla
32. Vad står det i ditt nyaste sms? för personliiiiigt
33. Vad har du för kläder på dig just nu? dr denim, hoodie, underkläder osv
34. Vad har du för färg på ditt hår? nån slags blond typ
35. Vad gjorde du igår? Var i kalix och haparande, spelade 2 matcher, var på ikea med laget osvosv
36. Vad är det första du gör på morgonen? önskar att jag fick sova längre
37. Vad ska du göra efter det här? ingen aning, chilla
38. Tänker du på någon viss person just nu? ja, de gör man ju typ alltid, eller iaf jag :p
39. Vad är klockan just nu? 16.08
40. Katter eller hundar? bådeoch
41. Har du varit kär i en lärare? inte de
42. Vad har du gjort i sommar? spelat fotboll, vart på konfaläger, vart med mina fina vänner, vart utomland och en massa annat
43. Vad önskar du dig i julklapp? pengar
44. Sommar eller vinter? Sommar, fast man gör med på vintern tpy, eller jag vetinte
45. Bästa låten? finns ju många ju, men kartellen-mina områden lyssnar jag mycket på nu
46. Bada eller sola? sola
47. Är du kompis med någon nu som du varit tillsammans med? ja
48. Sminkar du dig? Ja
49. Vill du dö? Nej
50. Vem kramade du senast? Tina skulle jag troooo

 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback