Emma Olsson

twilight marathon

 
Har inte bloggat nå igår typ, eller jo lite halvt.
Gjorde inte så speciellt mycket igår, vaknade jävligt sent. 
Sen duschade jag och chillade på. Snackade skype med David där ett tag också. 
Sen på kvällen var jag med Amanda, Fanny, Viktoria och Louise. Vi sjöng en massa gamla låtar, snackade om allt möjligt osv. Dom drog hem just innan tolv, då snackade jag skype med både David och John och sen vid 3 någongång så dog jag typ för var så jävla trött.
Idag vaknade jag vid 1. Duschade, sminkade mig och sen vid 3 fick vi gäster. Vi åt middag vid halv 7, och sen efterrätt där efter. Sen vid 9 drog jag hit till Tina och vi for direkt till storheden och köpte jordgubbar, melon och vindruvor. Sen for Tina hem och jag till mig. Packade min väska och gick ut med Sissy. Träffade även Arvid på vägen så vi drog sen tll Tina. Vi chillade på, hann starta en film och sen vid 11 drog Arvid hem. Sen dess har vi sett twilight, newmoon och nu ska vi sätta på eclipse. Men ja då vet ni, kanske bloggar sen om jag orkar, annars hörs vi ju imorgon!
Puss på er
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback