Emma Olsson

tidsfördriv

01. Fullständigt namn: Emma Olsson
02. Ålder: 15 år
03. Vart bor du: Gammelstad
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, Louise, Amanda, Lena, och kissen och vovven.
05. Husdjur: Yes
06. Färg på ditt hus: Brunt och tegel
07. När är du född: 14 augusti 1997
08. Klass: 9an
09. Vilket år tar du studenten: 2016
10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse: Vid 12
12. När ska du sova: senare
13. Duschat idag: Nej, men ska snart
14. Kramat någon idag: Nej
15. Pussat någon idag: Inte det heller
16. Vad har du ätit idag: ingenting
17. Dagens klädsel: Dr denim, hoodie, standard
18. Dagens smink: inget ännu
19. Dagens sötnos: Min katt och hund
20. Dagens roligaste: inte hänt något speciellt idag
21. Har du många vänner: nog många
22. Hur många har du kysst: jaduu
23. Vem kramade du senast: John
24. Vem saknar du: Ingen särskild just nu
25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän: bådeoch ;)
28. Vem pratade du med i telefon senast: Arvid
29. Vad fick du senast för sms: "Hey babe'', haha

FAVORIT:
31. Film: Svårt, finns mångaaa
32. Låt: ingen just nu, nött ut allt
33. Mat: Kycklingsallad, ååååååh vad gott
34. Dryck: Cola
35. Färg: Lila, Svart
36. Tv-serie: Gossip Girl är det ända jag sett
37. Stad: Luleå måste det väl bli
38. Land: Spanien, av dom jag har vart i
39. Ämne i skolan: Idrott, Matte
40. Tv program: Jag ser nästan aldrig på TV.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Vet inte
42. Personen du pussade: Arvid
43. Gången du spydde: Längesedan
44. Gången du grät: Inte så jätte längesen
45. Pizzan du åt: igår, vanlig kebabpizza, euuuh
46. Gången du var i Göteborg: De var väl för 5 år sen tror jag, minns ärligt inte
47. Gången du var i Stockholm: i somras, när vi skulle till ungern
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: Arvid

THIS OR THAT
51. Svart eller vitt: När det gäller kläder så svart, annars vitt
52. Hund eller katt: Bådeoch
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Festar aldrig, så hemma och mysa antar jag
54. Tvspel eller datorspel: Inget av det haha
55. Singel eller upptagen: beror ju på
56. Pussas eller kramas: Båda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Hahaha.. Inget
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget helst, men om jag måste välja så blir det big brother
60. Har du svart hår eller blondt: blondt/brunt
61. Har du blåa ögon eller bruna: Grön/blåa
62. Choklad eller lakrits: Choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Coca cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda, har man bara det ena blir det inte så kul.
69. Leva eller dö: Leva, såklart.

ANTAL:
70. Personer du älskar: älskar alla mina kompisar, alla i min familj, alla mina nära och kära
71. Personer du hatar: Hata är väl ett starkt ord, men nog ogillar man alltid någon
72. Pojk-/flickvänner du haft: Inget seriöst, men 3 stycken
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: men du tror jag ids räkna
74. Glassar du ätit på en dag: ingen aning
75. Nämn en festival du vill gå på: tomorrow land
76. Gånger du haft minnesluckor: Aldrig tror jag
77. Gånger du varit hög: Ingen
78. Personer du saknar just nu: 2
79. Gånger ditt hjärta brustit: vhgfjdkolpså

VEM:
80. Vill du kyssa nu: En fin
81. Träffade du senast: Min familj
82. Sjöng du senast för: mig själv, sjunger aldrig för någon annan
83. Hade du senast en fb-konversation med: Ellen
84. Spelade du tvspel med senast: Spelar aldrig tv-spel
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: jag vill på en resa med mina friends just nuuuu
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: jadu
87. Förtjänar att dö: Terrorister, mördare osv
88. Är söt: Många är söta!
89. Vill du sova med inatt: Min kudde

VAD:
90. Gör dig glad: fotboll, hästar och få vara med mina alldeles för fina vänner!
91. Gör dig ledsen: Att känna att man är ensam och att man inte räcker till, och när man ser någon annan vara ledsen
92. Vill du helst göra nu: ha sommarlov, sluta skolan, orkar inte meraaa
93. Önskar du att du slapp göra: Gå till skolan varenda dag
94. Vill du ha nu: några miljoner
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Vetinte, det är ju julafton före ju
96. Längtar du till: Tills jag går ut 9an, Justin biebers konsert 23 april
97. Tycker du om dina betyg: har väldigt högt krav där, men det är väl helt okej
98. Ångrar du i ditt liv: Ångrar typ aldrig något, kanske något smått som sen inte märks
99. Är det bästa som hänt dig: Mycket
100. Hur mycket är klockan: 16.41

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback