Emma Olsson

They say life is a battlefield

två bilder från idag
 
Viktoria och Fanny for hem vid 12 igår. 
Vaknade idag vid 12/1. Sminkade mig och allt sånt där. Åt vid 6 tiden och sen drog jag, John och Arvid till stan, satt på max ett tag osv, skulle även till Tina och våldgästa henne men det blev inte för vi hann inte typ.
Vid 10 tog vi bussen, Arvid for hem och jag och John for hem hit till mig. Chillade, snackade, brände Johns lillfinger och sen plattade han även mitt hår haha, sen drog vi till statoil och köpte bj, fett kallt var det. 
Han drog just innan 12 och sen dess har jag väl inte gjort något speciellt, snackat ett tag med Arvid som har fått utegångsförbud till på söndag, stackarn♥ och nu snackar jag skype med John, får se när jag somnar, men kanske skriver senare, annars hörs vi ju imorgon, Puss!
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback