Emma Olsson

Taken 2

Somnade igår vid 3 tiden, vi hann aldrig se klart alla twilightfilmer. 
Vaknade vid halv 11, åt frukost och allt sånt där. Sen vid 3 for jag och Louise till Agnes och sminkade henne eftersom hon skulle på ett halloweenparty. Sen vid 4 kom pappa och hämtade mig och Louise och vi for till farmor där redan mamma var. Vi åt middag, efterrätt och myste på med våra kusiner osv. 
For hem vid 7. Sminkade mig och sen vid halv 9  kom Tina och då for jag,hon och Louise till stan, träffade Elias, John, Jonas och Arvid. Sen såg vi på bio, vi såg Taken 2, den var väl helt okej. Efter bion drog dom andra och jag, Tina och Louise drog till oss, vi packade våra saker och for hit till Tina. Jag och Louise sover här inatt, vi ska snart sätta på en film. Håller på att dö, har sån jävla huvudvärk.. åååååh inte kul.
Imorgon blir det iallafall att fara till stallet och sen kanske jag är med min fina, men ja vi lär ju se. Hörs imorgon!
Puss
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback