Emma Olsson

So stop hiding it away

 
Har inte skrivit sen igår. De kan bero på att jag verkligen inte har orkat. 
Igår efter skolan for jag till Moa med hon, Arvid och Maja. Vi chillade på, snackade och sånt där. Sen vid 5 drog Arvid och Maja hem. Jag åt hos Moa och sen kom Maja dit igen. Johannes kom även efter ett tag och sen vid 6 tiden for jag och Tina till sporthallen och kollade på Arvids innebandymatch, dom vann med 12-3.
Sen drog alla förutom Arvid så snackade med honom ett tag osv. Sen for jag till Moa igen, och var där en snabbis och sen hem vid 10. La mig vid 11/12. Snackade även med Arvid ett tag innan jag somnade. 
 
Idag hade vi innebandyturnering på skolan, gick inte så bra för våran del men nog var det allt kul. For hem vid halv 3 med Tina och Louise, vi chillade bara på och hon drog hem för en halvtimme sen. Ska iallafall käka nu och sen drar jag, Tina och Louise till stan, hörs senare!

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback